2012-09-20

najgorsze jest oczekiwanie

Wczoraj postanowiłam po raz pierszy zamówić kilka materiałów na eBay'u.
Zawsze marzył mi się kocyk z minky. Materiał ten jest super delikatny oraz ponoć świetnie się z nigo szyje, bo ponoć się nie naciąga, jak np. polar.
Piszę "ponoć", ponieważ jeszcze tego sama nie przetestowała, ale jak już przetestuję minky to oczywiście dam znać.

A jakby ktoś nie wiedział co to minky no to wklejam fotkę tego, na którego właśnie czekam :)

Oczywiście zakupy nie skończyły się jedynie na minky. Zmówiłam również trochę bawełny :)

Ach szkoda, że w naszych sklepach nie ma takich materiałów. No niby można kupić na naszych polskich sklepach internetowych, ale zwykle są to tłuste ćwiartki, które i tak kosztują majątek. No nieważne.

Zamówiłam, a teraz czekam z utęsknieniem. Może mi coś z nich zostanie to się podzielę....:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz