2012-09-24

jak uszyć chorągiewki

Uszyłam już kilka sztuk i wiszą już w kilku dziecięcych pokoikach.
Wersji jest mnóstwo: klasyczne, wypchane, szyte, klejone, papierowe... Ile kreatywnych głów tyle rodzaji.
Jedno je łączy - dzięki nim w pokoju dziecka jest dużo weselej!!!

Przed pierwszym uszyciem szukałam inspiracji

Poniżej przedstawiam chorągiewki mojej twórczości, których jeszcze nie pokazywałam ;)

Chorągiewki marynistyczne
Chorągiewki dziewczęce

Chciałabym Wam pokazać kilka ciekawych pomysłów na chorągiewki, które znalazłam w internecie.

Papierowe chorągiewki, znalezione TU

Papierowe chorągiewki wersja II, znalezione TU

Uszyte chorągiewki, jedne z moich ulubionych. Znalezione TU

No i megaszybkie chorągiewki na imprezę, znalezione TU

Chyba przyznacie mi rację, że technika nie ważna. Wszystkie potrafią rozweselić otoczenie.

No i jeszcze jedna reflekcja.... szkoda, że ja takich pięknych zdjęć nie potrafię robić ;)

Miłego nowego tygodnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz